HOŞGELDİNİZ

Bloguma hoşgeldiniz...
Çocukluğumdan beri yemek sofraları, yemek yapma ritüelleri hayatımda önemli bir yer tuttu. Evdeki baklava açma sahneleri, su böreği pişirmeleri, çerkez tavuğu hazırlamaları ve daha birçoğu tüm detayları ile gözümün önünde halen. Yemek sofralarımız hep kalabalık ve bereketli oldu. Babam da annem de büyük kardeş oldukları için akraba ziyaretlerimiz düğün dernek fasıllarımız yoğundu. Çok kalabalık günlerde biz çocukların yer yataklarında enine yanyana yatışlarımızın lezzetini hiç unutmadım. Çok kardeşli, çok kuzenli bir ailede büyüdüğümüz için her şeyi özellikle de yediğini paylaşmayı seven bireyler olduk. Bu nedenle çocukluğumun tatlarını paylaşmayı hep çok istedim. Bunu bir kitapla da yapmak mümkündü tabii ama benim böyle büyük bir projeye cesaretim olmadı hiç. Blogda yazmak ise hem daha samimi hem de daha kolay geliyor bana. Yemek yemeyi de yapmayı da çok önemsiyorum. Çünkü ne yersek o olduğumuza inanıyorum ve yemek yemenin hayatı güzelleştiren bir ritüel olduğunu düşünüyorum.
Blogumda sağlıklı ve lezzetli tarifler paylaşmak istiyorum. Kullandığım malzemelerin organik olmasına dikkat ediyorum.Yağ olarak tereyağı ve sızma zeytinyağı kullanıyorum. Şeker kullanmıyorum, tatlandırmak için kuru meyveler ve az miktarda splenda kullanıyorum.
Sebzeleri baş tacı ediyorum. Ben diyabetli olduğum için böyle beslenmek zorundayım ama inanıyorum ki herkes böyle beslenirse hastalıkları yakalanmadan önce önleyebilirler. Tariflerimi keyifle deneyip tecrübelerinizi benimle paylaşmanızı çok isterim. Sevgiler.
vildanatalay77@gmail.com.

7 Kasım 2012 Çarşamba

chaflutis (Fırında meyvalı puding)


Selam dostlar,
Bugün yine François' den bir tarif vereceğim sizlere. Orijinal ismini tercüme edemedim ama Türkçe bir isim uydurmam gerekirse "Fırında Meyvalı Puding" derim. Ben çok sevdim, umarım siz de seversiniz. yaz için çok uygun, gayet hafif bir tatlı... Hadi şimdi tarife geçiyorum:

Malzemeler:
1- 750g süt
2- 4 yumurta

3 yorum:

  1. Howdy! I cοuld have sworn I've visited this site before but after browsing through a few of the articles I realized it's new to me.
    Nοnethеless, I'm definitely delighted I came across it and I'll bе book-marking it anԁ checκing back frеquently!


    Look at my ωeblog - Get Wordpress Plugin
    My site: SEOPressor

    YanıtlaSil
  2. I аm nοt sure wherе уou're getting your information, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for magnificent information I was looking for this information for my mission.

    Here is my web site SEOPressor V5 review

    YanıtlaSil
  3. What's up, of course this paragraph is in fact good and I have learned lot of things from it about blogging. thanks.

    Here is my webpage - digitürk internet kampanyaları başvuru

    YanıtlaSil