HOŞGELDİNİZ

Bloguma hoşgeldiniz...
Çocukluğumdan beri yemek sofraları, yemek yapma ritüelleri hayatımda önemli bir yer tuttu. Evdeki baklava açma sahneleri, su böreği pişirmeleri, çerkez tavuğu hazırlamaları ve daha birçoğu tüm detayları ile gözümün önünde halen. Yemek sofralarımız hep kalabalık ve bereketli oldu. Babam da annem de büyük kardeş oldukları için akraba ziyaretlerimiz düğün dernek fasıllarımız yoğundu. Çok kalabalık günlerde biz çocukların yer yataklarında enine yanyana yatışlarımızın lezzetini hiç unutmadım. Çok kardeşli, çok kuzenli bir ailede büyüdüğümüz için her şeyi özellikle de yediğini paylaşmayı seven bireyler olduk. Bu nedenle çocukluğumun tatlarını paylaşmayı hep çok istedim. Bunu bir kitapla da yapmak mümkündü tabii ama benim böyle büyük bir projeye cesaretim olmadı hiç. Blogda yazmak ise hem daha samimi hem de daha kolay geliyor bana. Yemek yemeyi de yapmayı da çok önemsiyorum. Çünkü ne yersek o olduğumuza inanıyorum ve yemek yemenin hayatı güzelleştiren bir ritüel olduğunu düşünüyorum.
Blogumda sağlıklı ve lezzetli tarifler paylaşmak istiyorum. Kullandığım malzemelerin organik olmasına dikkat ediyorum.Yağ olarak tereyağı ve sızma zeytinyağı kullanıyorum. Şeker kullanmıyorum, tatlandırmak için kuru meyveler ve az miktarda splenda kullanıyorum.
Sebzeleri baş tacı ediyorum. Ben diyabetli olduğum için böyle beslenmek zorundayım ama inanıyorum ki herkes böyle beslenirse hastalıkları yakalanmadan önce önleyebilirler. Tariflerimi keyifle deneyip tecrübelerinizi benimle paylaşmanızı çok isterim. Sevgiler.
vildanatalay77@gmail.com.

23 Mart 2012 Cuma

YORUMLAR

Bloguma girdiğiniz için teşekkür ederim , bir yorum bırakırsanız sevinirim.

Sevgiyle kalın...
Şimdilik hoşçakalın, vili

12 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Selamlar vildan hanım.
    Blogunuzu çok beğendim,ne kadar harika ve güzel olmuş,tebrikler.
    Yemek tariflerinizi herkes ile paylaşmak ne kadar güzel bir şeydir.
    Verdiğiniz tarifler çok lezzetli ve mükemmel bir şeye benziyorlar.
    Yeterli vaktim olduğu zaman hemen ben de denecim.
    Bu güzel işe devam edin lütfen. tşk. ed.

    ayşe hanım istanbul

    YanıtlaSil
  3. elma tatlısı nasıl yapılır acaba ?
    teklifleriniz için şimdiden çok teşek.ederim.
    saygılarımyla fehime hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fehime Hanım, bugün Elmalı Tart tarifimi ekledim, umarım beğenirsiniz, afiyet olsun, vili

      Sil
  4. Merhaba Vildan Hanım, tariflerinizi denedim çok memnun kaldım. Mümkünse mercimekli köfte ve kısır tarifi de yazar mısınız?

    YanıtlaSil
  5. sevgili okurum, sizin için mercimek köftesi tarifi yayınladım. Başlamışken birkaç bulgurlu tarif daha vermeyi düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler. vildan

    YanıtlaSil
  6. Vildan Teyzecim! Muthis bir blog geliyor - hissediyorum... su ana kadarki tariflerin hepsi evde yapilabilir, ayagi yere basan malzemeler ve kolay ipuclari ile bezenmis - isvicre'den bile takip edip, malzemeleri rahatlikla bulup pisirebiliyorum - nolur bize daha fazla salata tarzinda fikir ver :)
    sevgiyle kucakliyorum, ozlendigini bil!...
    asli (murat'in aslisi)

    YanıtlaSil
  7. vilicim annem iyiki sana el vermis hepsi harika tarifler .annecim sende yasiyor

    YanıtlaSil
  8. Vili'ciğim,

    Bugun anne koftesini denedim, anneminki kadar güzel oldu. Lezzetlerin devamını diliyoruz. Harikasın...
    Aytaç

    YanıtlaSil
  9. Vildan'cım

    Kişniş ezmen bir harika. Senden tarifini aldığım ilk günden beri her hafta (yaz-kış)sürekli yapıyorum.Ara sıra kendimce bazı çeşitlemelerde de bulunuyorum. Geçenlerde, ilave olarak erik ile denedim harika oldu. Bir demet için bir adet papaz eriği kullanınca harika bir şey oldu.Valla herkese tavisye ederim.
    Altan

    Gönülller şen keyifler çakır olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altan'cığım, kişnişi denemene çok sevindim. Ben de ilk alışımda erikliyi deneyeceğim, seninle ağız tatlarımız uyuşuyor, seveceğime eminim, sevgiler.

      Sil
  10. Vildan abla!

    Daha hic bir tarifinizi denemedim ama dort gozle deneyecek firsat kollayacagim. Denedikce de yorum yazacagim.

    Sevgiler,

    Asli

    YanıtlaSil